Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Pidättekö linnuista?

#1
Pidättekö linnuista? Vai ovatko linnut tylsiä teille?

Ystäväni asuu kolmannessa kerroksissa ja hänellä on harakanpesä vain noin kolme metriä ikkunastansa.

Meilläkin on harakoita puutarhassa, mutta valitettavasti meillä ei ole niin isoa puuta puutarhassa (tällä hetkellä). Puu on vain puolitoista metriä. Mutta 20:n vuoden kuluttua puu on toivottavasti tarpeeksi iso.😂
Zitieren
#2
Tykkään myös harakoista. 😊
Zitieren
#3
Minäkin pidän linnuista. Lapsena oli aina sinitiaisia parvekkeellamme. Poikaset olivat niin söpöjä Smile

Harrastatteko lintubongausta?
Zitieren
#4
Kuinka söpöä! Smile

Kyllä, minä on lintuharrastaja.
Zitieren
#5
Minä en harrasta lintubongausta oikeasti, eli minä en istu jossakin vain katsomassa lintuja. Mutta ruokapöydällä voin katsoa ulkoa puutarhaan. Siis bongaan illallisen aikana ja viikonloppuna myös aamiaisen aikana.
Zitieren
#6
Tässä on uimapaikkamme kottaraisille:

   
Zitieren
#7
Se on ihana Smile näyttää siltä, että linnut nauttivat kylvystä
Zitieren
#8
Kyllä, se on. Tällä hetkellä meillä on myös monta kottaraispojat. On todella söpö, kun pojat ovat uimapaikan vieressä ja harjoittelevat uida kuivaksi.
Zitieren
#9
En pidä harakoista. Meillä on paljon meidän puutarhassa ja he ovat röyhkeä ja äänekäs. Mutta pidän lintubongausta Lapin. Minun lempilintu on kuukeli.
Zitieren
#10
Tottakai ne ovat äänekäs, mutta vain kun jokin häiritä neitä. ;-)
Pidän niistä, koska ne ovat niin älykäs. Mutta kuukelit ovat tietysti todella söpö.
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen:
1 Gast/Gäste